torsdag 1 december 2016

Blandat godis............

Jag har handlat lite saker, detta nystan och en bok, tänkte mig göra något till jul av dessa nystan.
Vad det får vi se.......

Denna boken är riktigt kul att titta i och det finns mönster oxå i den, inspiration och mönster, kan inte vara bättre.
Jag har köpt både garnet och boken HÄR

Det är både saxen och mina mindre gryt lappar som ska ses, jag gillar mönstret är super fint.
Och saxen ska vi inte tala om, så fin.
Jag har använt garnet Drops you
och virknål 3,5 mm
Mönstret hitta jag HÄR

Ser ni vilket ljuvligt mönster det är på den, det är en broderi sax, så den är inte så stor.
Den köpte jag HÄR

Så önskar jag en Trevlig  Andra Advent.

4 kommentarer:

  1. I am intrigued to see what you'll do with the thread!

    SvaraRadera
  2. Åååh, vilken fin sax, den skulle jag vilja ha;) Boken ser intressant ut, ser fram emot att se dina framtida projekt!:)

    SvaraRadera
  3. Riktigt fin saax
    Tomtan

    SvaraRadera
  4. Så härlig header du har !! Saxen är jättefin. Förr gjorde man verktyg som små konstverk. Jag tror att jag har en större sax med mönster. Roligt att hitta böcker med idéer.Min bokhylla är full av sådana.
    Kram Eva

    SvaraRadera