onsdag 21 december 2016

Snart Jul........

Ja nu är det inte långt kvar till julen är här, det blir lite sista saker man pysslar med nu, om inte så upptäckte jag att min julgrans belysning saknas i julsakerna till granen, Men Vari .......
kan den tagit vägen, nå ja ett litet mysterie som får lösas.
Men nu är jag framme vid mitt sista UFO.

Jackan är sydd av tyget Vävda tyger som jag tyckte var så fint, fodret är Flees tyg 
Sedan har jag satt ett band i nackstycket tyckte det var fint.
Mönstret kommer från em gammal tidning Burda.


Så vill jag önska er alla En Riktigt GOD JUL

3 kommentarer:

  1. Du är så duktig på att sy, den jackan såg inte enkel ut!! God jul!

    SvaraRadera
  2. Tomtan önskar dig en
    GOD JUL!
    https://youtu.be/L8XNpTxqqp0?list=PL4EA143BBA70CF01A

    SvaraRadera
  3. The jacket looks fab - the fleece gives it extra warmth and softness!
    Have a warm and joyful Christmas!

    SvaraRadera