tisdag 27 december 2016

Mellan dagar.....

Ja så har Julen gått och nyåret står för dörren.Jag måste nog säga att jag fick en bra Jul, två dagar innan Julafton så fick vi vatten, har varit utan i 6 månader, det är en lång tid att leva med vatten i dunk, men det gick det oxå.
Vi hade snarare otur med julbelysningen, Köpte ny för den gamla var slängd och det gjorde vi på Fredagen, snyggt men 1 lampa lyste inte, någon timme senare så var det 3 lampor som inte lyste, när kvällen kom så var det mörkt i granen, det gick inte att få liv i den mera, Idag på morgonen åkte granen ut det som fanns kvar av den, det mesta av barren låg på golvet,så nu är det städat och fint igen.


Här har vi en ny sak jag stickat och blivit klar med.



Jag vet inte vad det ska kallas för jag hitta ett mönster på nätet men gjorde om lite här och där, så det blev en blandning.
Garnet är ett jag köpt på Rusta
stickor 4mm.

1 kommentar:

  1. Så tråkigt med granen . Förstår att den åkte ut. Vår står fortfarande fin , men så högg vi den precis innan julen. Får se hur länge den får stanna kvar. Hoppas att du haft en skön och trevlig jul.
    Kram från Eva

    SvaraRadera