fredag 16 december 2016

Ett av mina UFO

Som jag fått klar, jag har ett till sedan är man på grön kvist igen.
Men vad tar min tid vägen, tyckte inte det var så längesedan det var 1 Dec och nu snart julafton, kommer väl att hinna i fatt efter jul.
Det är ändå lite konstigt för jag brukar ha hur mycket tid som helst att pyssla på och lite annat.
Nå väl nog om detta.

Jag var med i en Cal och fick göra en massa roliga rutor, och sedan bygga ihop, jag tycker att det blev fint, färgerna är så läckra.

Som ni redan listat ut så blev det en Barn filt, söt och god.
Den är virkad i Drops you 7
Mönstret var ju Cal
virknålen 3,5mm

Så vill jag passa på att önska en fin 4 Advent.

3 kommentarer:

  1. Oj, vad fin!! Kul att rutorna är olika! Och jag håller med, vilka härliga färger!! Trevlig 4:e adventshelg!!:)

    SvaraRadera
  2. Alla dessa ufon. jag tror aldrig jag har får tomt i den lådan. Så söt din barnfilt blev. Jag har olika sorters mormorsrutor som förhoppningsfullt ska bli något framöver
    Ha en go´ julvecka. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. I wish I had time to work on my blankets. As a matter of fact I've got 3 started and none of them half through :)

    SvaraRadera