torsdag 26 januari 2017

Planering av Våraktiviteter ............

Som det står så börjar min vår här inne med att så en massa frön innan, då blir plantorna så stora och starka hoppas jag.
Min tid nu går åt att planera vilka växter och grönskar jag sak odla, jag kan börja odla på ett helt annat vi nu för jag har djupborrad brunn och har en oändlig massa vatten som jag kan använda.
Och detta är något helt nytt för mig, och det ska bli så himla trevligt.
Jag har en damm i trädgården den brukar ha vatten på vårkanten men sina när alla grodyngel ska kläckas, så det har varit ett springande ner till en bäck som inte ligger så långt i från, härligt nu kan dom få vara kvar på hemma plan.
Ja jag kan inte beskriva riktigt med ord så mycket som jag tycker om att ha vatten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar