måndag 27 februari 2017

Väsksmycke.........

Det har jag virkat, hitta detta söta mönster på en kanin och så här blev det.
Jag lider just nu, kan inte sticka eller virka, har fått inflammation i min höger arm och ont gör det, Men jag kunde inte motstå denna lilla krabat för den var så himla söt.

Garnet hade jag hemma .
Pälstofsen köpte jag HÄR
och mönstret hitta jag HÄR
Virknål 3 mm



Så har jag köpt ett tält till Odin, ja det är väl si och så med min hjärna (Skrattar)
men han älska att ligga under när jag hänt upp lakan som inte fått plats i källaren när man tvättat, och då tänkte jag, kan vara ett starkt ord "tänkte" men det gjorde jag och köpte detta lilla tält till min 4 benta vän, och ja han ligger en stund varje dag i det. till sommaren kan han få ha det i skugga och kunna ta en lur mellan jakten (ler)
Nu önskar jag er en trevlig vecka alla bloggare.

2 kommentarer:

  1. Your little rabbit is cute! Hope you get better soon!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att inflammationen går över snart!! Väsksmycket blev verkligen gulligt! För att inte tala om Odin där han kikar ut från tältet;)

    SvaraRadera