onsdag 12 juli 2017

Sommar blus.......

Ja det har väl inte varit varje dag med härligt väder, så då sätter man sig att sy en Blus.

Knapparna har jag köpt på loppis någon gång, Och mönstret hitta jag bland mina mönster, fast jag kommer inte ihåg att jag haft det, men det passa utmärkt till mitt tyg.

Och så har vi baksidan av blusen.
Tyget hitta jag HÄR Där finns en massa fina bitar tyg.
Hoppas på att det inte ska blåsa så mycket vi har bara 16 grader, kan tänka mig lite varmare.

Önskar er en solig dag.

2 kommentarer:

  1. Jättefin somrig blus !! Du är duktig på att sy. Här är sköna sommardagar omväxlande med kalla blåsiga dagar. Det gäller att ta vara på det gottigaste.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Your summer blouse is fantastic ! You really did a good job with it!

    SvaraRadera