torsdag 18 december 2014

Tomtar.....

Nu har jag gjort klart mina tomtar, och jag tycker att dom blev fina. Dockorna är så fina i sig själva och mönstren till kläderna var så härliga.

Fast skorna har jag hittat på själv, men det ser inte så tokigt ut när dom är på.

Till Tomte far köpte jag till en ryggsäck, han kan behöva att kunna lägga saker i eller vad tror ni ??????

Men det var inte lätt att få Tomte paret att vara still så jag fick plåtat dom, men ett kort fick jag.
Och med detta kort nedan, så vill jag önska er alla en härlig JUL.


5 kommentarer:

  1. Vackra!!!!
    HA en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så härliga tomtar . Vad duktig du är. Det blev verkligen ett riktigt fint julkort.
    Julkramar till dig från Eva

    SvaraRadera
  3. Jag önskar dig en riktigt fin jul och tack för att du kom och besökte min sida. Blev jätteglad! <3
    Kram
    Sussie

    SvaraRadera
  4. How adorable these two are!!! Hope you had a very happy Christmas!
    Wishing you all wonderful things in the coming year! xoxo

    SvaraRadera