tisdag 9 september 2014

Stickning och lite gott till te.

Här kommer då dom andra godingarna jag har gjort efter boken i förra inlägget, dessa smaka även dom gott.

Jag måste få visa en av mina stoltheter i min trädgård, en Hibiskus och jag var lite orolig att jag inte skulle få se den med utslagen blomma, men det fick jag och några knoppar till är det.

Så har jag fått tagit kort på min senaste stickade tröja, mönstret hitta jag , ja var var det, när jag kommit på vart så skriver jag detta.

Men garnet är från Magasin duett som jag köpte förra  året på syfestivalen i Borås, ibland kan det vara bra att ha några nystan på lut.

6 kommentarer:

  1. wow, det kakfatet skulle sitta fint ,
    tröjan oxå för den delen .

    SvaraRadera
  2. kakorna ser så mumsiga ut!
    fin tröja :)
    kraMyz

    SvaraRadera
  3. Kul med hibiskusen!
    Tröjan ser mysig ut.

    SvaraRadera
  4. Hmmm, det vattnas i munnen...
    Fin tröja!

    SvaraRadera
  5. Mycket smått och gott fanns det här! Även provdockan som hade underbar "hud"!

    SvaraRadera
  6. Your sweater is beautiful! I love it's loose, open pattern ...and the color too. Those little cakes look so yummy. I wish I could reach in and grab one to enjoy with my coffee right now! xo

    SvaraRadera