tisdag 23 september 2014

Här kommer mitt projekt.

En sjalkrage blev det till slut, jag gillar färgerna och tyckte det kunde vara kul med helt i Halloween stuk.

Men det var  ju tvunget att ha ett par vantar som stämde oxå, så gör lite blommor på dom och så passar det bra ihop.

Ena vanten har jag en blomma på tummen och den andra har jag blomman på lillfinger.
Men vantarna har jag inte stickat, utan köpt för 10 kronor någon stans.
Iden till sjalkragens mönster fick jag HÄR och mönstret på tröjan.
Garnet kommer från USA HÄR kan ni se bättre.
Så detta blev resultatet av mitt projekt.




6 kommentarer:

  1. Åh vilken halloween outfit. Det blir perfekt !!! Till helgen är det skördefest på Öland. Du skulle se vad pumpor man ser överallt då.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Tjusigt!
    Blir sugen på något liknande!!

    SvaraRadera
  3. När man zoomar in ser man glittret. Fräckt!

    SvaraRadera
  4. Jättesnyggt! Passa på och överanvänd för att vänta in Halloween! Passar ju även bra som ljus i mörker mitt i vintern.

    SvaraRadera