fredag 17 februari 2017

Stickling och sådd.......

Idag blir det bara grönt och lite svart, vitt.
Hmmm jo jag har varit och köpt mig en hel liten familj Fuchsior, Men det finns ju hur många som helst, men jag valde sådana som jag tyckte var fina blommor på, nu hoppas jag att dom växer och blir grova och blommar flitigt.


Här har jag satt ut mina paprika och chili plantor, det var lite trångt i mini växthuset, och nu står vi här tillsammans med Tomat plantor under en växtlampa. Det blir gott och varmt.


Ni måste ju bara undra vem som hjälper mig i trädgårds arbetet och nu inne sådden , här sitter killen 
en riktigt flitig en att kolla hur dom små plantorna mår, kan det bero på den goa lampan............vem vet, 
Nu hoppas jag att ni alla vänner får en trevlig helg.



2 kommentarer:

  1. Söt medhjälpare ��

    SvaraRadera
  2. Åh du har redan fått upp fina plantor. jag har också en del uppe .det är så himla roligt. Längtar efter uteliv i trädgården.
    Kram Eva

    SvaraRadera