tisdag 18 oktober 2016

Bok och Odin.............



En antikhandlare mördas kallblodigt i Bagdad. Mördarna är ute efter Navigatören, en sedan länge försvunnen fenicisk staty. Men varför är den så viktig och vart har den tagit vägen?Jakten på svar tar Kurt Austin och hans NUMA-team med på en osannolik odyssé. En resa som inbegriper kung Salomos skatt, dokument skrivna i kod av Thomas Jefferson samt ett topphemligt vetenskapligt projekt. Statyn visar sig bara vara en liten bit i ett betydligt större pussel.


Min kommentar: jag gillar denna typ av bok ,spänning, och inte riktigt veta vem den fule eller den gode månde vara, Den är skriven lite på samma sett som Dan Browns böcker Änglar och Demoner, Inferno mm.
Jag tycker mycket om denna bok.




Vi närmar oss Halloween och vad skulle inte Katten vara om inte på ett Halloween kort, min lille kisse har vuxit rejält och är ute och tittar efter Fåglar.

, Attan vad det var svårt att fånga någon, så här i trädet blir det nog lättare.

3 kommentarer:

  1. Låter spännande!
    Jag har också ett boktips på gång så håll utkik... ;)
    Ha det bra! Kram Sussie

    SvaraRadera
  2. Låter spännande!

    SvaraRadera