torsdag 21 maj 2015

Läsvärt.....

Jag börjar med mina Hibicusar som har drivit mig till jaaaaa, dom har haft lus och dom ser ut som jag vet inte vad, men nu blommar dom, och så stora vackra blommor, så dom är förlåtna.(ler)


Men nu till ämnet som är läsvärt, jag tänkte visa upp några blomböcker idag som jag hittat på Loppis...



Jag tycker den är så fin bilderna är mycket trevliga att se,

Så har vi Tulpan boken, jag har samlat på mig en hel del Tulpaner så det kan vara bra att ha,
Trädgårdens träd är en fin bok med en samling Träd som man har i sin trädgård eller vill ha.


Och sist idag är om Orkidee´r som ni vet så är jag så svag för dessa blommor. Jag är ute efter en gammal bok med fina tecknade bilder på Orkidee´r i, men har inte hittat den ännu. Så man tar vad som finns.
Hoppas ni får en trevlig och solig helg.

1 kommentar: