måndag 23 mars 2015

Lite blandat....

Men vi börjar med en kopp och en kaka, detta är en citron kladdkaka som jag hitta HÄR och den blev god, inte för sur, det tycker jag att det finns recept och det blir så surt, nej fy. Men denna  rekommenderas.

 Jag har haft sått och här kommer det första av min sådd upp, det är lika spännande varje gång, jag har även haft " turen " att ha grenar och kvistar på gräsmattan som jag räfsat ihop, det blev en hel del.


Lite Loppis har jag varit på och där fann jag som ni kan se en korg med garn, mycket passande till mig, annars så hitta jag inget. Där fanns mycket fina saker men man kan inte köpa allt.

Så kan jag inte motstå utan att visa min fina blom  or  jag har fått dessa Hibiskusar att blomma, jaha
tänker ni , och vad är det som är så svårt med det, jo jag har lyckats med en massa andra växter men inte Hibiskus ,så jag känner mig lite stålt över detta. Den blomman med öron Lyckas jag vara god vän med så den blommar jämt.

3 kommentarer:

  1. Fin blomma och katt!

    SvaraRadera
  2. Umm, your cake looks yummy! I love the photo of your kitty looking out at the pretty garden. Beautiful flower too! xoxo

    SvaraRadera
  3. Umm, your cake looks yummy! I love the photo of your kitty looking out at the pretty garden. Beautiful flower too! xoxo

    SvaraRadera