fredag 8 mars 2019

Fuchsia......................


Jag har börjat mitt jagande på Sticklingar till allt möjligt växande, jag gillar både att så själv och att köpa sticklingar, det går lite fortare för växten att bli stor.

Så nu är det Fuchsian som är på tur Denna som är ovan heter Bryan Breary  och jag gillar denna att den ser inte riktigt ut som en Fuchsia men ändå.


Maximal är namnet och , har ni sett vilka färger den har Svart kjol och rödrosa blus.
Så fint så.

Anita Har vi här, det är oxå en som man inte ser ofta i affärerna, den har orange kjol och vit blus
Snacka om att det är fint.
När jag nu har kollat runt lite så finns så så så många sorters Fuchsia att man kan bli snurrig, men man måste börja någon stans och det är dessa plus några andra, det kommer nog foton när dom blommar hos mig. Jag hoppas det.
Så nu önskar jag lite bättre väder än regn och blåst, jag behöver göra till i trädgården och planera hur och vart jag sak ha mina nya växter , men så trevligt jobb..................................

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar