torsdag 3 januari 2019

Städa.................

Och det har jag gjort, nu är julen borta här hemma, det börja med en gran som
inte man kunde titta på utan att det barra, jag tror att dom flesta barren låg här inne.

Men nu är den borta och med den följde även tomtarna och annat som julen har, det känns faktiskt riktigt gott. Det är lite ljusare och friskare på något sett, eller är det för att jag städat lite bättre.................. hmm tål att tänka på.

Så nu väntar jag på några fröpåsar som jag beställt för att sätta, det finns tidiga sorter som behöver komma i jord i Januari för att dom ska bli fina.

Men jag tycker det är så spännande när man satt dom första fröna i jord och se dessa små blad som kommer upp...............då känner man att våren snart ska komma.......

önskar er en fin dag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar