lördag 10 november 2018

En vanlig Lördag......

Först så vill jag visa min Amaryllis som slagit ut, ja jag har faktiskt flera.
Jag gillar när dom är lite annorlunda, och denna tycker jag påminner om en Orkideé
Fin är den.

Så har vi flyttat ut, har fixat lite ute så det ska vara fint runt om ,men ser nu att krukan är så smutsig,, jag får ta och spola bort det.
Det var ju lite synd men det är trevligt att gå runt och plocka och dekorera tycker jag.

Här kommer ett annat hörn av min trädgård, pumpan tycker jag är trevliga tillbehör som lyser upp och kan vara till man pyntar till Advent....

Jag stod i en av fönstren och kolla ut och fick se denne som undra hur han skulle komma åt nötterna som är inne där...............
Nja det är lite långt att stå på tå och nå....................
Men kolla här kommer jag åt dom mmmmmm....................

Med dessa bilder önskar jag en trevlig helg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar