måndag 6 juni 2016

Blus....

Jag hoppas att ni alla har haft en solig och skön vecka, jag har tyckt det blev lite för varmt när temp går över 30 grader men så är det på sommaren, man kan gå in och få lite svalka eller bada.
Nog om att det är varmt och skönt. Jag har sytt mig en Linne blus, det är riktigt linne och det var så där att sy i tyckte jag, kan bero att jag inte är van.

Här ser ni baksida, det är en Halterneck blus, jag gillar den modellen, Man kan smycka den runt nacken som jag gjort här och även på baksidan, dom är även goda att bära.

Nu önskar jag er att ni får en fin dag. Det är ju Sveriges Nationaldag, så flaggan i topp och njut.

2 kommentarer:

  1. Jättevacker blus. den modellen gillar jag också.
    Ha det fint med förhoppningsvis lagom värme. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad fint det var med blommorna i nacken!!:)

    SvaraRadera