fredag 12 februari 2016

Vår blommor....

Men vi börjar med att jag var med i Hjärtligt byte som ni kan se vid höger sida, och då fick jag detta ljuvliga paket, jag älskar rosa färger och det fina var att jag fick oxå med mönster så allt är med även stickmarkörer, kan det vara bättre. Tusen Tack Ida.

Som sagt jag kunde inte utan inhandla lite vår grönska när jag var senast i affären, När man ser dessa små fina blommor så känns det att våren inte är alldeles för långt borta.

Vilken fin färg dom har, små och tunna, men ack så vackra...

Så hitta jag dessa små Terrakotta krukor, dom är inte stora men det blir fint i grupp.

Som ni kan se på denna bilden.



Så vill jag önska er en trevlig Valentin dag och helg.

2 kommentarer:

  1. Fin present! :)

    Ja, nu börjar det bli dags att trixa med
    blommorna för det märks på de få ynklliga
    blommor jag har att de trivs i ljuset iallafall.

    Dina blommor är superfina. Små blommor tycker jag
    är svåra att lyckas med. Men jag har kanske inte de "gröna fingar" som krävs. ;)

    Ha en härlig helg!
    Kram Sussie.

    SvaraRadera
  2. Härligt med lite blommor. Mina ser bra trista ut just nu...... Eller de gör de kanske alltid :D

    SvaraRadera