onsdag 17 februari 2016

Inte bra........

Nu har jag blivit lite ledsen på vi alla. vi människor som trampar här, det skrivs och det talas om alla möjliga orättvisor som finns, och hur vi behandlar varandra, och det ät inte godkänt , men det är sällan man hör någon eller några som verkligen ställer sig på djurens sida.
Jag är EMOT att man överhuvud taget är elak eller plågar några djur, antingen dom är stora som Tjurar eller Elefanter, eller små Flugor, det spelar ingen roll vilken storlek dom är dom ska inte PLÅGAS.
Om ni går in på denna sidan som bilden visar, får ni se hur hemskt det bara är, för att det är oxå i Turistens intresse att få klappa Tigrar, rida elefant eller se tjurfäktning ,
Jag har #¤?"# svårt för att fatta att det är så fint att se från dessa olika länder, som att jag skulle bli glad av att ha ett APhuvud askfat eller en Fot av en elefant eller en Tiger eller annan katts päls antingen på mig eller liggande på golvet, det finns för #¤%&/?#  Mattor.

Jag avslutar här ,för annars kan det komma något som inte passar i skrift,
JAG HOPPAS ATT NI ALLA GÅR IN PÅ SIDAN OCH LÄSER:
Tack

1 kommentar:

  1. Ja, sådant kan verkligen få en att må dåligt.
    Har man en gång fått den stora förmånen att få ha ett djur i sin närhet så vet man att de har en själ. Att de är Kärlek. <3
    Hemskt att så många människor gör ont... vare sig det är mot djur eller människor...
    Kram och ha en fin kväll!
    Sussie

    SvaraRadera