torsdag 2 januari 2014

Ett oskrivet blad.....

Kan man säga att vi börjar på, nästan som denna väg man vet inte vart det leder eller hur det kommer att bli, men så spännande det är med ett nytt år.
Jag tycker alltid att det är så trevligt när man börja  att få se hur mycket av mina växter som kommer upp igen och blommar och blir större, man kan ju aldrig veta om dom klarat sig.
Sedan finns det massor som nya pyssel som man försöker sig på även en nytt år med en massa stickning,
jag kan inte tänka mig ett bättre år utan att pyssla en massa.

Och jag har tjuvat lite, ett par små lovika.
Det är ett härligt garn detta lovika garn och i dessa Neon färger dessutom .

3 kommentarer:

  1. oh, coola glada vantar :)
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Ja du , snart blir det oskrivna bladet fyllt med olika alster. Du har redan börjat och jag kan berätta att det har jag också gjort. Ha en skön helg.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Vilka läckra vantar!!!!! Stod och klämde på de där garnet på garnaffären innan jul..... Men jag tror att jag ska ta och sticka upp det som ligger och dräller här hemma först :D

    SvaraRadera