tisdag 21 maj 2013

Linne

Ja då var det dags för ett symöte, det är ju så himla kul att se vad alla gör och man får så fina uppslag.
Jag har stickat mig ett linne
Men gjort det lite annorlunda, tyckte att färgen var lite tråkig den är i beige grå eller vad det är för en färg.
Så i stället för att sy ända upp så satte jag ett lila rosa siden band i sidorna .
och runt halsen en grov rosa lila kedja som jag satt fast med samma siden band som i sidorna, det blev lite gladare.
Garnet är ett linne garn från Marks och Katten 
och mönstret kommer från Marks

4 kommentarer:

  1. Vilket resultat det blev med lite sidensnöre och kedja :) Ursnygg... kan tänka mig att du kommer att stor trivas i den i sommar i värmen som bara måste måste komma i sommar :)

    SvaraRadera
  2. Jätteläcker med kedjan! Vilken bra idè, det blev som ett helt annat linne.

    SvaraRadera
  3. Snyggt! Läckert annorlunda grej med kedjan och sidenbandet!

    SvaraRadera