måndag 24 september 2012

Vilken härlig helg.....

Ja det har jag tyckte det varit, har fått gjort så mycket kul saker.
Som att hitta denna gamla bakbok och hitta recept på Ostkaka, ååååå så god den var, jordgubbsylten
har jag gjort även den. Om ni vill ha receptet så skriv det.
Så har jag nog hittat värdens godaste Lemon curd den fanns i denna Bok inte för sur och inte för söt, med andra ord jätte god.
Alla mina tomater har inte hunnit att bli röda eller gula, så jag plocka in dom och har syltat dom receptet fick jag frånEvas pyssel så det ska bli spännande och smaka.
Så har jag fått gjort mössa och ett par virkade tossor till en babis, jag hoppas att det ska bli bra .
Sist i detta inlägg så har jag dekorerat lite på min trapp, vad tycks...............

3 kommentarer:

  1. Åhh så fina bilder,, och vad mcyket du hunnit med,, så flitig du är!!
    Hoppas din vecka blir fin!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Oj vad mycket du har hittat på. Roligt att du använt receptet på tomaterna. Hoppas det blir gott. Jag ska snart lägga in sådana med. Det lär bli många gröna tomater i år.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Du har hunnit med massor!!!! Fin trappdekoration :D

    SvaraRadera