torsdag 14 juni 2012

Lite av varje.........

Vi börjar med att jag varit på Loppis och handlat jätte billigt Broderi garn och två böcker, jag älskar böcker med blommor och trädgård, och handarbets böcker så därför blev det dessa denna gång.
Jag beställde detta sommar armband frånAE Design och jag tycker det är så fint, kolla in, hon har en massa fina smycken till salu.


Så har jag såklart köpt hemma färgat garn av Disas Hantverk Hon gör så fina färger och det blir så speciella färger, jag gillar dom skarpt.






2 kommentarer:

  1. Tack! Jag följer aldrig mönster, jag bara improviserar och hittar på. Blir som en överraskning om det blir bra eller inte!! *skrattar*
    Vad roligt att du tycker om garnet!! =)

    SvaraRadera
  2. Är det här man hittar dig nuförtiden? Har inte riktigt hängt med, hade du problem på gamla stället?
    Kul att vi både köpt garn på loppis, ofta både billigt och bra.

    SvaraRadera