torsdag 10 januari 2019

En vanlig Torsdag................


I dag när jag kom upp så möttes jag av denna underbara vyn utanför mitt köks fönster, även om man är trött så blir man strålande glad av hur vackert det kan vara.
och då blev jag påmind om att jag skulle fixa krubbs till



Fåglarna som jag har "boende" här  både vinter och sommar, vissa flyttar på sommaren men andra har sina bon här..........det är riktigt trevligt, jag gillar ju alla djur som ni redan vet. Så det blev en komposition av, solrosfrö, havregryn, äpple och goiebär och kokosfett,  jag skulle tycka det var super gott, det är nästan sådan mat jag själv äter, är nämligen vegetarian.


Så har jag inhandlat min första bukett Tulpaner för i år, och om jag känner mig rätt så kommer det att bli en massa mer Tulpan buketter till mitt köksbord.

Önskar er en trevlig Vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar