onsdag 13 februari 2019

Snödroppar.............


Kan man snart vänta sig, det börjar att gå mot den tiden. Jag har gjort mig ett sälle i trädgården som jag har en massa olika Anemoner i och det är riktigt fint när dessa olika blommar, dom blommar ju inte alla på en gång så det är ju fint ett bra tag.


Så nu undrar ni säkert vad det har med bilder på snödroppar att göra................
Jo jag har tänkt mig göra samma med denna sorten Snödroppar, det finns ju en hel massa, jag tror jag har en av sorterna nu, och skulle vilja ha några till..........


Bara här i inlägget är det 3 olika sorters Snödroppe, jag tror det blir fint att ha en plantering med bara Snödroppar.

Men det får vänta ett tag till ..............det var riktigt kallt ute fast det är 7 + på termometern.

Ha det gott alla.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar