tisdag 4 september 2018

Tillbaka..........................

Hejsan
Alla bloggisar, nu var det rysligt länge sedan som jag var inne på bloggen.
Den har varit "kidnappad" av någon för jag har inte kunnat kommit in sedan efter midsommar, väldigt konstigt tycker jag.

Men nu har jag fått tillbaka min sida och glad är jag för det, har ju inte kunnat kolla era sidor heller.

Så nu till en början så kommer det några bilder på blommor som har och blommar nu.


Jag har inte varken pysslat eller gjort så mycket i trädgården för att det var ju så himla varmt i sommar , och man våga knappt röra sina växter så dom inte skulle torka och dö.
Jag vattna men det var flera av växterna som for illa av att det blev nog för bra med värme och sol.

Så nu när man inte gjort så många knop i sommar så har man en massa idéer och inspiration att pyssla med alla olika saker som dyker upp i huvudet.


Så till nästa gång ha det så gott mina vänner.........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar