måndag 11 december 2017

Snö.........


Har ni sett så mycket snö det kom igår, det är ju så himla fint när det ligger snö på marken.
Jag var ute och gick , det var riktigt behagligt väder inte för kallt , utan lagom.
Kunde inte låta bli utan att göra en snölyckta, den blev ju "bra".
Och det fanns någon i minfamilj som tyckte detta var något extra..... Odin han var så glad och sprang omkring och lekte, jag kasta snöbollar som han sprang efter, även dom fyrbenta tycker om snö.

Jag köpte Rosor och tulpaner i veckan och dom har slagit ut så fint, annars så tycker jag att dom står i någon dag sedan vissnar dom, hade nog tur.



Önskar er en fin vecka 

2 kommentarer:

  1. Ingen snö här längre. Inte hos dig heller tror jag. Det har väl smält bort överallt snart. Kanske lite kvar i norr?

    Hoppas du bloggar snart igen. Men du har väl fullt upp nu före jul. Kul att höra om lille Odin och att han har roligt i snön!

    Kram Sussie

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År! :D
    Kram och ha en fin start på nya året.
    Sussie

    SvaraRadera