torsdag 17 augusti 2017

Hålla sig i form.............................

Hejsan alla blogg vänner, ja kan tänka mig att ni säger att det var på tiden att höra något från människan, och jo då här är jag igen.
Som ni kan kanske redan räknat ut, så har jag börjat på ett gym.....................
en sådan soff potatis som jag, tänkte att nu måste jag börja röra på mig.................

och vips så var jag och tog gym kort och har börjat,.
tro mig det är jobbigt när man inte är van och ändå så himla kul.
Så ni kan räkna ut att det blir inte mycket till handarbete gjort, för man är trött när kvällen kommer.
jag har gjort en del som jag kommer att visa nästa gång.
Ha det gott bloggisar.

3 kommentarer:

  1. Keep up the good work! Since I had trouble with my spine in winter I started exercising every day - and I feel so much better!

    SvaraRadera
  2. Wow! Vad duktig du är.
    Jag har säckat ihop totalt.

    Tack så jättemycket för
    att du tittar in hos mig.

    Kram och kämpa på!
    Sussie

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Hur går det med tränandet?
    Jag har bara simmat några gånger
    men tänkte börja om nu när hösten
    är här. Denna tid på året är perfekt
    för att starta på nytt.

    Hej så länge!
    Sussie

    SvaraRadera