måndag 19 september 2016

Nya krafter........


Nu i  helgen har jag blivit lite alertare ,har gjort mig en dekoration till trädgårds bordet och plockat i trädgården, även satt upp mina fåglars hus, jag brukar oxå ta ut lyktor som jag plaserar ut i min trädgård, det börjar bli mörkt på kvällarna  och då går jag runt och tänder dom, jag tycker det blir så fint och hemtrevligt.

 Som jag sa så blev det fotat lite oxå, dessa blommor är i full gång och rosorna mm, det är inte så konstigt så varmt det har varit och är, jag tog mig även en promenad och det kändes som jag blev helad  och kände mig  pigg igen, tänk vad det känns gott att vara i naturen och bara insupa allt runt om.
Tystheten och även allt tjatter man hör från allt möjligt som finns där ute..
Så denna vecka hade jag tänkt mig bli klar med både det ena och andra.

2 kommentarer:

  1. Va vackert du får till det!
    Tomtan

    SvaraRadera
  2. Det här är ett riktigt fint höstinlägg.
    Så vackert med blommorna. Och underbart
    att höra att du kände dig piggare och mer
    levande igen efter en runda i naturen.
    Det helar nog mer än något annat, tror jag.

    Ha en fin vecka!
    Sussie

    SvaraRadera