måndag 4 april 2016

Måndags blandning..........

Jag kunde knappt tro det men jag vann denna underbara bok på Isas Trädgård snacka om att bli glad, jag samlar på Blomböcker, varje gång jag är på loppis så är det en sak som man måste kolla , Bom böcker. Och nu ficka jag en sprillans ny.
Tusen tack.

Vi var ute och åkte i går söndag, det var ganska hyggligt väder så man måste röra på sig oxå, annars så blir man slö. Jo vi var vid Viskan och den hade väl just vaknat för det virvla och forsa riktigt mycket , vackert är det.

Man kunde gå och se historiska platser längs med och en var denna .

Det sägs att Dansken och Svensken gjorde upp i ett slag här på Karl XI tid, men jag har inte fått fram allt jag vill veta, får nog fortsätta leta, men som ni vet så gillar jag historiska platser, så det var en trevlig utflykt.

Så när vi kom hem igen så fick mina nya vårblommor en plats i kameran , är dom inte söta.

2 kommentarer:

  1. Härligt med våren och speciellt alla vårblommor. Fina!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Här dröjer det innan blåsippan uti backarna står :D

    SvaraRadera