torsdag 21 januari 2016

Ny energi.....

Jag kan ju inte bara visa en massa snö bilder, det får ju komma något som jag har gjort oxå, jag har fått tillbaka min energi,,,,,, tack vare snön,,,,,, så det har blivit en mössa, lika dan som den jag gjorde innan jul, det kan vara gott att ha på sig. knasigt nog så har jag inte stickat så mycke mössor och vantar eller sockar för den delen till mig själv. Så jag får nog ändra på det.

jag har hittat en ny shop med garn  Camillas livsstil och därifrån detta Tilda garn, kolla in i den finns mycket trevligt garn.

3 kommentarer:

  1. Hej Ingvor
    jag skrev att svar på din kommentar på Trädgpr På DJupet, men är inte säker på att du läser den där, så jag skriver här med... Du ville få tag på en krinilinnarciss, och jag fick just en katalog från Pottertons Nursery, och där fanns med några olika. Så kika in där och se om du hittar vad du vill ha!

    SvaraRadera
  2. I hope google did a good job translating this :)
    Your new hat and scarf look great!

    SvaraRadera
  3. Hej
    Tittade in på din blogg och såg mössan och halsduken. Det kliar i fingrarna så nu får jag ta fram stickor och garn ...
    Marine Alrup

    SvaraRadera