måndag 28 september 2015

Händelse rik helg.......

Det kan man säga att jag har haft, den börja med att vara ute och gå runt området på Tjolöholms slott.
Det är så vackert att bara knalla runt.

Där finns även denna damm som ligger lite skymd men är det inte mysigt, det måste jag nog säga.

Den här boken hitta jag i Slotts affären, en mycket passande bok för mig "jag har en och annan tomte runt knuten"
HÄR kan ni läsa mera om den.

Sy mässan i Borås kunde man inte vara utan, detta är mina inköp på den, så mycket fina garn och tyger, härligt att vandra runt bland det man tycker så mycket om.

Vi fick klippa gräset här på Söndagen, det blir så bra för alla löven blir även sönder smulade och vilken god gödning till gräsmattan, detta nät hitta jag , så fantastiskt att kunna väva så.

So avslutning p¨å en härlig helg så bliv det bio, med denna film ,
Jag tyckte filmen var riktigt bra och spännande. Vill du läsa mera om den så HÄR är länken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar