torsdag 26 juni 2014

Sommar.......

Ja nu är det snart semester och allt som hör den till.
Jag har stickat mig en kortärmad tröja i bomullsgarn, som jag har tänkt mig kunna nyttja nu i sommar.

Ser ni oket lite bättre, det gick fort att sticka och kul med solstrålarna.

Mönstret hittar ni HÄR
Och garnet är ICE och Fidji som numera bara finns på Tradera om man har tur.
Jag hade mitt sedan många år tillbaka..

Tatting är något nytt som jag tänkte mig prova på nu i sommar, jag har gjort det en gång innan men nu ska det bli bättre och mera ingående, vi får väl se om jag har något att visa senare.
Om ni vill läsa vad det är så finns det HÄR mera information.

Nu tänkte jag oxå att ta ett semester uppehåll här på bloggen, men jag kommer nog att kolla in era bloggar ändå med jämna mellanrum.
Så från mig till er alla bloggvänner Ha nu en härlig ledighet.

5 kommentarer:

  1. finfin tröja :)
    ha det härligt du oxå, hoppas solen o värmen kommer snart!
    kraMyz

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en skön semester med många blommor och mycket pyssel!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! En väldigt fin tröja. Önskar dig en bra sommar och semester.

    SvaraRadera
  4. HA en härlig semester!!!!!

    SvaraRadera
  5. Your sweater is beautiful & I can't wait to see your tatting!

    SvaraRadera