fredag 4 april 2014

Naturen.....

När jag var hos mamma i går så var den här lille vännen och kolla runt vid soppåsen jag satt på rampen.
Jag tycker dom är så söta, men jag bor ute i skogen fast jag har ingen här, vill så gärna att dom ska komma.

Men hemma har jag en natur damm och där satt "Oskar " och prata men var frun var vet jag inte, såg inte till henne.

Som sist i mina Natur bilder blir det en Påfågelfjäril, det är så härligt nu när alla kommer fram ur sina gömställen och bon.

Nu vill jag önska er en härlig helg.

6 kommentarer:

  1. OMG...you have hedgehogs running around in the wild??? I LOVE them and think they're just the cutest little critters. There are no wild ones here in on Long Island, but they sell them in some pet shops! Lovely photos! ♥

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara bilder från dej, och så söt iggelkott, vi har igelkottar här hos oss, vi brukar ge dom mat!
    Önskar dej en fin Helg
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga bilder! =)

    SvaraRadera
  4. Så söt igelkott !! Jag önskar att vi har en här i år. Ännu har jag inte sett någon. Ifjol skrämde grannens hund iväg den.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  5. härliga bilder :) älskar igelkottar!
    kraMyz

    SvaraRadera