fredag 7 juni 2013

Blommor i trädgården.....

Här kommer det lite bilder från min trädgård, denna blomma har jag köpt frö från botaniska i gbg.

denna ljuvliga blomma är en från en trädgårds marknad för 3 är sedan. Som jag var på, det är ju så himla kul, för dom plantor man köper kommer man ju inte ihåg hur blommorna kommer att bli.


En av mina favoriter inom blommor är Akleja i alla olika utförande.

Här är en Akleja till.

Hoppsan detta var väl en vacker blomma............

Som avslutning blir det en Azalea blomma.


Ska ha en garnklubb som ska starta 9 Augusti Ni som är intresserade kan gå in HÄR

Så önskar jag er alla en trevlig Helg.

4 kommentarer:

  1. Akvileja blommar hos mig med faktiskt i min grusgång. Den självsår sig. Men jag låter dem stå där. Vacker blå färg. Mina är är nästan svarta.
    Trevlig helg. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Your flowers are just beautiful, and so is your little kitty!...The sweater and hat set in the post below is just adorable. Really lovely knitting! xo

    SvaraRadera
  3. Den vita fluffiga blomman är en violruta eller aklejruta!

    SvaraRadera