onsdag 3 april 2013

ja nu är jag tillbaka, det har varit en jobbig påsk helg har nämligen hjälp min mor att flytta, och det tar sin tid.
Man lägger ned saker och man plockar upp. Det har varit tur att min mor har röjt innan så det blev inte mycket att slänga.
Jag har tänkt på detta själv att man har ju saker och saker överallt i sitt hus, om jag ska flytta så tar jjag mina kläder och resten får stå kvar........ler........... fy vad det skulle vara jobbigt.
Så har vi ju äntligen fått fint väder, fast det är mycket minusgrader på nätterna, jag springer fortfarande fram och åter med mina växter jag har på min trapp. Men som jag längtar att få gå ut i trädgården och börja fixa och dona.
Men först så Har jag börjat läsa Historia på distans, och även detta tar tid.
Men så kul det är.
Jag kommer nog inte att vara så flitigt här på bloggen och kommentera hos er alla, men någon gång i veckan dyker jag upp.
Hoppas ni alla får en härlig dag.

4 kommentarer:

  1. Då har vi sysslat med samma i påsk nämligen flytt. Fast vi har flyttat hem sonens grejer. Garaget är fullt. Han får plocka med sig lite efter hand på flyget. Man får en tankeställare i detta läget.....tänk om man själv ska flytta någon gång. Bara tanken får mig att bäva. Vi flyttar nog aldrig !!!!!
    vad kul att du ska plugga . Lycka till önskar Eva

    SvaraRadera
  2. skickar kramar till dig! lycka till med pluggandet :)

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Så snällt att hjälpa din mamma med flytten!
    Ja man har mycket i gömmorna,
    Ja nu blir det inte lika mycket tid över till bloggen
    Men men så är det!
    Våren är ju här!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Lycka till med pluggandet!!!! Funderar själv på at5t söka nått till hösten..... Få se om de bara blir funderingar :D

    SvaraRadera