söndag 24 februari 2013

Söndag.....

Nu blir det en lugn dag.
Denna Sax hållare har jag fått frånMila hon hade på sin blogg tävling. Och jag vann Jippi.
Och sedan har jag Fyllt år i veckan så det har varit mycket att stå i, men så gott det är när man har gjort klart som att ha sina syskon på kaffe.Det var en lyckad födelsedag.
Sedan vill jag gärna visa upp min provdocka med gamla kläder på, jag kan säga att Hatten och Halsbandet har jag haft, dom andra som Särk, korsett, ballerina skor kommer allt från Fågel BlåNi som inte varit inne på hennes Blogg gå in det är så mycket trevligt att både läsa och se.
Jag tycker att min provdocka har blivit fin eller..................

3 kommentarer:

  1. Kära nå´n...nu har jag missat din födelsedag !! Men jag önskar dig i efterhand ett jättestort grattis.
    Hoppas du hade en fin dag.
    Är det min virkade stora tupp du menar ? det finns en gul och en vit under PÅSK .Jag kan fota av mönstret och mejla till dig i så fall.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. GRATTIS i efterskott! Kul att du vann. En lite födelsedagspresent :D

    SvaraRadera
  3. Som att komma in i en antikshop! :)

    Grattis på födelsedagen från mig också!
    Och vinst fick du ju precis rättan tid.

    Varm kram från ett gråmulet Dalarna.

    SvaraRadera