onsdag 15 augusti 2012

Nu har jag varit flitig......

Här ser ni vad jag ställde med i går, jag har gjort ättikgurka Svart vinbärsgele och muffins.
Här har vi då gurkan, gjorde bara på ett kilo gurka, jag tycker att det räcker. Vi är ju inte så många i familjen.
Har plockat av mina vinbärs buskar, jag har bara svarta. Och det blev 3 små burkar gele, jag gillar gele.
När jag nu höll på att stöka runt i köket så blev det ett par stycken muffins oxå, dessa har vanlig smet och så fyllde jag dom med choklad. Blev inte så dumt, fast choklad ligger i botten på papperet.
Så nu har jag nog kommit igång.

5 kommentarer:

  1. Nog har du varit flitig alltid!!!! Och gott ser de ut!

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du har varit !! Det är så roligt att ta fram på bordetsådant som man gjort själv.Då är man nöjd. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. How pretty your table looks with all of your jarred goodies...and those muffins look so delicious! :)

    SvaraRadera
  4. Vad gott det ser ut!
    Inget går väl upp mot hemlagat.
    Kram och ha det mysigt denna söndag!

    SvaraRadera
  5. Glömde skriva hur fint det ser ut med de små etiketterna på burkarna... :)

    SvaraRadera